ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΛΙΜΑ

Original price was: 21.90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 19.71 €.

ISBN 9789606357190
Ξενόγλωσσος Τίτλος IMPROVING SCHOOL CLIMATE
Διαστάσεις 17 × 24 cm
Εξώφυλλο

ΜΑΛΑΚΟ

Συγγραφέας

Εκδόσεις

Έτος έκδοσης

2024

Σελίδες

352

HM. Κυκλοφορίας

19-03-2024

pa_ksenoglwssos-titlos

IMPROVING SCHOOL CLIMATE

Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών. Κατόπιν διαθεσιμότητας στον εκδότη.

-10%

BEAR GEORGE G.
Εκδόσεις:ΠΕΔΙΟ
Κωδικός προϊόντος: 075983 Κατηγορία: Ετικέτα:

Περιγραφή

Τα τελευταία χρόνια, το ενδιαφέρον της Σχολικής Ψυχολογίας διεθνώς για θέματα που αφορούν την ενίσχυση της θετικής συμπεριφοράς στο σχολείο και τη διαχείριση δύσκολων και προκλητικών συμπεριφορών μέσα στην τάξη αυξάνεται διαρκώς. Αυτό συνδέεται άμεσα με την αύξηση των προβλημάτων μάθησης και προσαρμογής παιδιών και εφήβων, και ειδικότερα με την αύξηση των περιστατικών βίας, επιθετικότητας και σχολικού εκφοβισμού στις σχολικές κοινότητες σε διεθνές επίπεδο. Οι νέες συνθήκες και η ανησυχητική αύξηση τέτοιων περιστατικών έχουν αναδείξει αφενός την αναγκαιότητα ανάπτυξης πιο αποτελεσματικών προσεγγίσεων για τη διαχείριση της τάξης και αφετέρου τον σημαντικό ρόλο του σχολικού κλίματος στη σχολική προσαρμογή και την ανάπτυξη όλων των μαθητών/τριών.

Η αύξηση των δύσκολων και επιθετικών συμπεριφορών στο πλαίσιο του σχολείου καθιστά πιο επιτακτική την αναγκαιότητα της διεπιστημονικής συνεργασίας για την πρόληψη και τη διαχείριση τέτοιων συμπεριφορών. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα σημαντικές η υποστήριξη και καθοδήγηση των εκπαιδευτικών και η παροχή συγκεκριμένων στρατηγικών για την ενίσχυση του θετικού κλίματος και την πρόληψη, τη μείωση ή και την εξάλειψη αυτών των προκλητικών συμπεριφορών στην τάξη και στο σχολείο. Το βιβλίο Βελτιώνοντας το Σχολικό Κλίμα παρέχει ένα πλαίσιο για την προσέγγιση και την κατανόηση του σχολικού κλίματος και, κυρίως, παρέχει εμπειρικά τεκμηριωμένες προτάσεις, στρατηγικές και προσεγγίσεις για τη διαμόρφωση ενός σχολικού πλαισίου που θα διευκολύνει τη μαθησιακή και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και προσαρμογή των παιδιών και των εφήβων, την αποφυγή ή τη μείωση δύσκολων και προκλητικών συμπεριφορών.

Ο βασικός προσανατολισμός αυτού του βιβλίου είναι η έμφαση στα θετικά στοιχεία και στις δυνατότητες ατόμων και συστημάτων, στη δημιουργία ενός υγιούς σχολικού περιβάλλοντος με επικέντρωση στη διαλεκτική προσέγγιση για την ανάπτυξη παρεμβάσεων που είναι εμπειρικά τεκμηριωμένες και υιοθετούν την προσέγγιση «Υποστηρικτικές Παρεμβάσεις για την Ενίσχυση της Θετικής Συμπεριφοράς στο Σχολείο», προάγοντας παράλληλα τη σχολική επίδοση, την πρόληψη προβλημάτων συμπεριφοράς και την ενίσχυση των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτού του βιβλίου είναι ο συνδυασμός των σύγχρονων θεωρητικών προσεγγίσεων, των ερευνητικών δεδομένων και των εμπειρικά τεκμηριωμένων παρεμβάσεων και των συγκεκριμένων, πρακτικών στρατηγικών.

Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται η εξελικτική πορεία, η σημασία και οι τρόποι αξιολόγησης του σχολικού κλίματος στην έρευνα, την εκπαιδευτική πολιτική και την πρακτική εφαρμογή. Επίσης, περιγράφεται ένα προτεινόμενο μοντέλο σχολικού κλίματος το οποίο περιλαμβάνει τους τομείς που τεκμηριωμένα προάγουν τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα των μαθητών/ τριών και την κοινωνική και συναισθηματική τους ανάπτυξη.

[…] (Από την εισαγωγή του βιβλίου)