ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ.
Μέσα σε προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης ή παραλαβής του προϊόντος, ο Πελάτης διαθέτει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση πώλησης χωρίς να προβάλει κάποια αιτιολογία, υπό τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις:
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και έγγραφη. Ο Πελάτης συμπληρώνει το ειδικό έντυπο το οποίο βρίσκεται τόσο στην ιστοσελίδα μας (https://anikoula.gr/wp-content/uploads/entypo_ypanahorisis.docx) όσο και εγχαρτωμένο μέσα στην συσκευασία της παραγγελίας και το αποστέλλει στην Εταιρία μας είτε μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης επικοινωνίας είτε μέσω της ταχυδρομικής διεύθυνσης. Η Εταιρία μας θα επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της επιστολής υπαναχώρησης, στις ανωτέρω δύο περιπτώσεις.
Η υπαναχώρηση κατά τα παραπάνω δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα, τα οποία παρουσιάζουν ελλείψεις συνομολογημένης ιδιότητας για τα οποία εφαρμόζονται άλλες διατάξεις.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:
– Επικοινωνήσατε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
– Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
– Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο.
Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εγγράφως στο e-shop@anikoula.gr με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Προϊόντος» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από την Εταιρία μας, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: Εγνατία 148, 54621, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κ.λ.π). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο +302310 235 297 ή στο e-mail e-shop@anikoula.gr.
Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Η παρούσα Σύμβαση δεν επηρεάζει οποιαδήποτε δικαιώματα καταναλωτών που προβλέπονται από τη νομοθεσία.
Η εταιρία μας δηλώνει ρητά και σύμφωνα με το Νόμο ότι δικαιούται να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω το ή τα προϊόν/προϊόντα ή μέχρις ότου ο Πελάτης μας, μας παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε το προϊόν πίσω.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν συνοδεύεται με δώρο, τότε κατόπιν άσκησης της δήλωσης υπαναχώρησης, το δώρο πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3ιβ ν. 2251/1994.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης, όπως αυτό ανωτέρω ορίστηκε και περιγράφηκε, δεν παρέχεται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Α. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο Πελάτης δεν χρησιμοποίησε τον διαδικτυακό τόπο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, αλλά επισκέφθηκε το κατάστημά μας στο Βιβλιοπωλείο Ανικούλα, Εγνατία 148 54621 Θεσσαλονίκη και αγόρασε από εκεί προϊόν/προϊόντα μας, καθώς αυτές οι συμβάσεις πώλησης δεν είναι συμβάσεις πώλησης τελούμενες από απόσταση.
ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ‘Η ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΛΛΕΙΠΕΙ Η ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ.
Σε περίπτωση που το προϊόν εμφανίζει ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο πελάτης έχει βάσει Νόμου (αστικός Κώδικας, άρθρο 540) τα εξής δικαιώματα διαζευκτικά:
Συγκεκριμένα ο πελάτης μπορεί 1. να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του την διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός εάν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να υπαναχωρήσει από την σύμβαση, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες ελάττωμα. Η εταιρία μας οφείλει να πραγματοποιήσει την διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.
Για να θεωρηθεί μία ιδιότητα συνομολογημένη θα πρέπει αυτή να έχει συμφωνηθεί εγγράφως από τον Πελάτη και την Εταιρία μας, ώστε να εκλείψει η πιθανότητα διενέξεων και αμφισβητήσεων.
Κατά τα λοιπά ισχύει ο Αστικός Κώδικας και όλες οι σχετικές διατάξεις του.
Σε κάθε περίπτωση ο Πελάτης πρέπει να ενημερώνει εντός 24 ωρών την Εταιρία μας τόσο για την διαπίστωση ύπαρξης ελαττώματος όσο και για την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είτε μέσω e-mail ή με οποιονδήποτε άλλο έγγραφο τύπο.
Επιπλέον τούτου, σε κάθε περίπτωση η Εταιρία μας με δικούς της συμβούλους και ειδικούς θα εξετάζει το προϊόν για το οποίο ο Πελάτης έχει παραπονεθεί για την ύπαρξη ελαττώματος ή για την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας.
ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΜΑΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΘΕΝΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.
Σε περίπτωση που από σφάλμα ακολουθήσει αποστολή προϊόντων σε Πελάτη μας χωρίς αυτός να έχει παραγγείλει τα εν λόγω προϊόντα, τότε ο τελευταίος υποχρεούται αμέσως να ειδοποιήσει σχετικά την Εταιρία μας ώστε να αναφέρει τα σφάλμα και να αναλάβει την επιστροφή των προϊόντων αυτών με δαπάνες και έξοδα της εταιρίας μας. Σε καμία περίπτωση η ανεπιφύλακτη παραλαβή των προϊόντων αυτών ή η παράλειψη ενημέρωσης της Εταιρίας για το σφάλμα, δεν ισχύει ως αποδοχή ή δήλωση βούλησης αγοράς των προϊόντων. Ο Πελάτης ή Τρίτος υποχρεούται σε περίπτωση που η Εταιρία μας ζητήσει πίσω τα προϊόντα της, να της τα επιστρέψει άμεσα, το αργότερο εντός προθεσμίας 8 εργασίμων ημερών από την ημέρα παράδοσης αυτών. Η Εταιρία μας θα τον ενημερώσει για την διαδικασία επιστροφής κατά την οποία καμία επιβάρυνση για τον ίδιο δεν θα υπάρχει. Σε περίπτωση που η ως άνω προθεσμία παρέλθει άκαρπη, τότε η Εταιρία μας θεωρεί ότι ο Πελάτης έχει παραλάβει τα εν λόγω προϊόντα επιθυμώντας την απόκτηση αυτών και δικαιούται να αξιώσει το τίμημα με κάθε νόμιμο τρόπο, τίμημα το οποίο υποχρεούται να καταβάλει ο Πελάτης ως τίμημα αγοράς του προϊόντος που κράτησε.