ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Original price was: 95.40 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 85.86 €.

ISBN 9789600240504
Διαστάσεις 21 × 29 cm
Εξώφυλλο

ΜΑΛΑΚΟ

Συγγραφέας

,

Εκδόσεις

Έτος έκδοσης

2023

Σελίδες

1036

Μετάφραση

,

Επιμέλεια

,

HM. Κυκλοφορίας

01-06-2023

Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών. Κατόπιν διαθεσιμότητας στον εκδότη.

-10%

ELLIS-CHADWICK FIONA, JOBBER DAVID
Μετάφραση:ΜΠΑΣΑΓΙΑΝΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Εκδόσεις:ΠΑΠΑΖΗΣΗ
9η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ / 1η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ
Κωδικός προϊόντος: 069988 Κατηγορία: Ετικέτες: ,

Περιγραφή

H πρώτη ελληνική έκδοση (ένατη αμερικανική) του κορυφαίου ακαδημαϊκού συγγράμματος Οι αρχές και η πρακτική του Μάρκετινγκ των David Jobber και Fiona Ellis-Chadwick παρέχει μία σύγχρονη και μοντέρνα εισαγωγή στο μάρκετινγκ για φοιτητές, καθηγητές, εκπαιδευτές και στελέχη επιχειρήσεων. Το βιβλίο καλύπτει ένα εύρος θεμάτων μάρκετινγκ μεταξύ των άλλων: τη σημασία της αξίας του πελάτη παράλληλα με τα 4Ps, της αξίας μέσω των επωνυμιών των προϊόντων/υπηρεσιών, της αξίας μέσω στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων πελατών, τη στρατηγική προϊόντος την ανάλυση ανταγωνιστών. Στο παρόν σύγγραμμα παρουσιάζονται οι τελευταίες εξελίξεις και τάσεις ως προς το κοινωνικό και ηθικό μάρκετινγκ και τις αλλαγές στις τεχνολογίες αιχμής.
Το σύγγραμμα με την εγκυρότητα των κειμένων του, διευκολύνει τους αναγνώστες να κατανοήσουν το ευρύτερο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ εντός των επιχειρήσεων, με την χρήση καινοτόμων παραδειγμάτων μάρκετινγκ στην πράξη. Οι σύγχρονες μελέτες περιπτώσεων παρέχουν στους φοιτητές αλλά και στα στελέχη μάρκετινγκ πολύτιμη πρακτική στη ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων και εφαρμογή των γνώσεων στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.
Η δομή του συγγράμματος Αρχές και η Πρακτική του Μάρκετινγκ διαθέτει βραβευμένη εμπειρία προσαρμοστικής ανάγνωσης, γεγονός που συμβάλλει στην κατανόηση των εννοιών και στην βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων των φοιτητών αλλά στην αποτελεσματικότητα των διαλέξεων.
Ενισχύει την κριτική σκέψη των ενδιαφερομένων μερών ώστε μετέπειτα να μπορούν να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία

Οι συγγραφείς
Ο David Jobber είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος ακαδημαϊκός του μάρκετινγκ. Είναι Επίτιμος καθηγητής του Μάρκετινγκ στο Bradford University School of Management. Είναι κάτοχος πτυχίου οικονομικών από το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, μεταπτυχιακού πάνω σε business and management από το University of Warwick και διδακτορικού από το University of Bradford. Πριν γίνει δεκτός στο Bradford School of Management, ο David εργάστηκε για το TI Group στον τομέα του μάρκετινγκ και των πωλήσεων, και ήταν λέκτορας μάρκετινγκ στο University of Huddersfield. Έχει μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία μαθημάτων μάρκετινγκ σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό επίπεδο και στην εκπαίδευση στελεχών με εξειδίκευση σε διαεπιχειρησιακό μάρκετινγκ (business-to business marketing), διαχείριση πωλήσεων (sales management) και έρευνα αγοράς (marketing research). Διαθέτει αποδεδειγμένο ιστορικό αριστείας στη διδασκαλία σε όλα τα επίπεδα, που βασίζεται στην αξιολόγηση. Η ικανότητά του στη διδασκαλία αντανακλάται στις επισκέψεις στα Πανεπιστήμια των Lancaster, Loughborough και Warwick του Ηνωμένου Βασιλείου και του University of Wellington της Νέας Ζηλανδίας. Έχει διδάξει μάρκετινγκ σε διευθυντικά στελέχη σε διεθνείς εταιρείες όπως BP, Allied Domecq, the BBC, κ.α. Η στήριξη της διδασκαλίας του αποτελεί σημείο επιτυχίας στην ακαδημαϊκή έρευνα. Ο David έχει πάνω από 150 δημοσιεύσεις στον τομέα του μάρκετινγκ σε περιοδικά όπως το Journal of Research in Marketing, MIS Quarterly, κ.α.

Η Fiona Ellis-Chadwick διαθέτει μια επιτυχημένη επαγγελματική και ακαδημαϊκή καριέρα. Είναι λέκτορας στο Loughborough University School of Business & Economics. Η Fiona είναι μια πολύ δραστήρια ερευνήτρια και καινοτόμα εκπαιδευτικός, και συχνά ηγείται της ανάπτυξης καινοτόμου διδακτικού υλικού πολυμέσων συνδυάζοντας την έρευνα και την επιχειρηματικότητα. Η Fiona έχει κάνει πολλές ταινίες για χρήση στην ανώτατη εκπαίδευση πάνω σε διαφορετικές θεματικές, συμπεριλαμβανομένων του μάρκετινγκ λιανικού εμπορίου (retail marketing), της ψηφιακής τεχνολογίας και οικονομικής ανάπτυξης από την οπτική των διεθνών επιχειρηματικών ηγετών. Ως ακαδημαϊκή σύμβουλος του Open University και της BBC productions, έχει εργαστεί σε αρκετά επιτυχημένες και βραβευμένες σειρές: The Virtual Revolution, Foods That Make Billions, κ.α. Η Fiona είχε μια επιτυχημένη εμπορική καριέρα στο λιανικό εμπόριο πριν γίνει ακαδημαϊκός και ολοκληρώσει το διδακτορικό της.