ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΔΙΔΑΚΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ & ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Β’ & Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Original price was: 20.14 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 15.11 €.

ISBN 9789604565733
Διαστάσεις 17 × 24 cm
Εξώφυλλο

ΜΑΛΑΚΟ

Συγγραφέας

Εκδόσεις

Έτος έκδοσης

2022

Σελίδες

304

HM. Κυκλοφορίας

01-01-2022

Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών. Κατόπιν διαθεσιμότητας στον εκδότη.

-25%

ΔΕΒΕΛΑΣΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Εκδόσεις:ΖΗΤΗ
ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
Κωδικός προϊόντος: 061813 Κατηγορία:

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με σκοπό να προσφέρει στους μαθητές τη δυνατότητα να γνωρίσουν, να εμπεδώσουν και τελικά, να αγαπήσουν τον αρχαίο ελληνικό λόγο μέσα από τα κείμενα της αττικής πεζογραφίας και να αποκτήσουν οι συνάδελφοι ένα χρήσιμο εργαλείο για τη μεθοδικότερη διδακτική προσέγγιση του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Θεματογραφίας της Βʹ και Γʹ τάξης του Λυκείου.

Περιλαμβάνει τριάντα (30) επιλεγμένα κείμενα αρχαίων Ελλήνων πεζογράφων και είκοσι (20) κριτήρια αξιολόγησης για το αδίδακτο κείμενο, σύμφωνα με τον νέο τρόπο εξέτασης των μαθητών του Γενικού Λυκείου.
Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο αποτελείται από τέσσερα (4) μέρη.
Στο πρώτο μέρος γίνεται λεπτομερής επεξεργασία των τριάντα (30) αδίδακτων κειμένων που χωρίζονται σε τρεις (3) θεματικές ενότητες (ιστορικά ή ιστοριογραφικά – ρητορικά – φιλοσοφικά). Σε κάθε θεματική υπάρχει εισαγωγή και σε κάθε κείμενο της ενότητας δίνεται το ιστορικό και πολιτικό πλαίσιο, το λεξιλόγιο, η μετάφραση, πλήρης συντακτική ανάλυση και η συνοπτική παρουσίαση κάποιου σημαντικού συντακτικού φαινομένου.
Στο δεύτερο μέρος υπάρχουν είκοσι (20) κριτήρια αξιολόγησης σε καθένα από τα οποία δίνεται ένα σύντομο εισαγωγικό σημείωμα, το επιλεγμένο κείμενο, ερώτηση κατανόησης που αναφέρεται στον νοηματικό του άξονα και ερωτήσεις γραμματικής και συντακτικού.
Στο τρίτο μέρος του βιβλίου δίνονται απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις των κριτηρίων αξιολόγησης.
Στο τέταρτο μέρος παρατίθενται οι υποθέσεις των έργων που ανθολογούνται και το βασικό λεξιλόγιο της αττικής διαλέκτου.

Με αυτή τη διάταξη της ύλης το βιβλίο αυτό μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο όχι μόνο στον μαθητή και στον φοιτητή της φιλοσοφικής, αλλά και στον νέο φιλόλογο όσον αφορά τον προγραμματισμό, τον ρυθμό και τα στάδια διδασκαλίας.