ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Original price was: 14.50 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 13.05 €.

ISBN 9789606180873
Διαστάσεις 14 × 21 cm
Εξώφυλλο

ΜΑΛΑΚΟ

Συγγραφέας

Εκδόσεις

Έτος έκδοσης

2023

Σελίδες

200

Επιμέλεια

HM. Κυκλοφορίας

01-01-2023

Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών. Κατόπιν διαθεσιμότητας στον εκδότη.

-10%

ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδόσεις:ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
ΣΥΜΜΑΧΟΣ Η ΕΦΙΑΛΤΗΣ;
Κωδικός προϊόντος: 076619 Κατηγορία:

Περιγραφή

Ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας είναι η online φήμη της, το τι δηλαδή λένε ή γράφουν γι’ αυτή στο διαδίκτυο. Από τα πρώτα πράγμαια που κοιτάζει κάποιος που θέλει να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο ή να δειπνήσει σε εστιατόριο και όχι μόνο (οι βασικές αρχές διαχείρισης κριτικών είναι οι ίδιες αναμαρτήτως του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται μια εταιρεία), είναι οι κριτικές (reviews).

Με τις κριτικές (ή αξιολογήσεις) καταπιάνεται και το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Μέσα από τις σελίδες του θα μάθουμε μεταξύ άλλων:

– Γιατί είναι σημαντικές οι κριτικές;
– Γιατί θα πρέπει να απαντάμε;
– Πώς να απαντήσουμε σε μια αρνητική, μια θετική ή μια ανάμεικτη κριτική;
– Σε ποια λάθη υποπίπτουμε συνήθως όταν απαντάμε σε μια κριτική;
– Πώς να διαχειριστούμε παράλογες ή fake κριτικές;
– Πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να γράψουν κριτική;

Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο, με πληθώρα παραδειγμάτων, που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη φήμη σας και κατ’ επέκταση την κερδοφορία σας. Ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να δείτε τις κριτικές ως σύμμαχο, όχι ως εφιάλτη.