ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ – 50 ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ

Original price was: 13.30 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 10.64 €.

ISBN 9789606056819
Ξενόγλωσσος Τίτλος 50 ERFOLGSMODELLE
Διαστάσεις 17 × 21 cm
Εξώφυλλο

ΜΑΛΑΚΟ

Συγγραφέας

,

Εκδόσεις

Έτος έκδοσης

2019

Σελίδες

184

Μετάφραση

HM. Κυκλοφορίας

01-02-2019

pa_ksenoglwssos-titlos

50 ERFOLGSMODELLE

Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών. Κατόπιν διαθεσιμότητας στον εκδότη.

-20%

KROGERUS MIKAEL, TSCHAPPELER ROMAN
Μετάφραση:ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Εκδόσεις:ΔΙΟΠΤΡΑ
Κωδικός προϊόντος: 033375 Κατηγορία: Ετικέτες: ,

Περιγραφή

Καθημερινά καλούμαστε να πάρουμε αποφάσεις· από το τι θα φάμε για μεσημεριανό μέχρι το πώς να διευθετήσουμε μια παρεξήγηση με έναν συνάδελφο. Υπάρχουν όμως ακόμα πιο σύνθετα και απαιτητικά ερωτήματα:
Πώς μπορώ να κινητοποιήσω την ομάδα μου;
Πώς μπορώ να δουλεύω πιο αποδοτικά;
Τι είναι αυτό που πραγματικά θέλω;

Διαδραστικό, με εύληπτα διαγράμματα, ενσωματώνει σε έναν μόνο τόμο τα 50 κορυφαία μοντέλα λήψης αποφάσεων, όπως τον διάσημο «Πίνακα διαχείρισης χρόνου του Αϊζενχάουερ», τη «SWOT Aνάλυση», καθώς και το λιγότερο γνωστό αλλά εξίσου σημαντικό «Μοντέλο του Ελβετικού Τυριού».
Eίτε έχετε μόλις εγγραφεί σε ένα πρόγραμμα MBA είτε είστε μονίμως αναποφάσιστος είτε επιδιώκετε να βελτιώσετε την επαγγελματική σας κατάσταση, Το Βιβλίο των Αποφάσεων σας βοηθάει να δομήσετε και επομένως να καταλάβετε καλύτερα τις προκλήσεις της ζωής. Περιλαμβάνει ακόμα μεθόδους που θα σας βοηθήσουν να ανακαλείτε εύκολα τις γνώσεις που αποκτήσατε ως τη στιγμή που τις χρειάζεστε.
Από την προετοιμασία της δομής μιας παρουσίασης μέχρι την αξιολόγηση μιας επιχειρηματικής ιδέας ή απλά την καλύτερη κατανόηση του εαυτού σας, το βιβλίο αυτό θα αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο που θα σας βοηθήσει να απλοποιήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα και να κάνετε τα κατάλληλα βήματα προς τη σωστή απόφαση.
Ένας πρακτικός οδηγός για όποιον θέλει να αντιμετωπίζει τα προβλήματα με έναν διαφορετικό και αποτελεσματικό τρόπο.
Director magazine
Το Βιβλίο των Αποφάσεων είναι πραγματικά εξαιρετικό, καθώς εναλλάσσεται μεταξύ μοντέλων που αφορούν το επιχειρείν και εκείνων που αφορούν την προσωπική ανάπτυξη. Και σίγουρα δεν το κάνει με τυχαίο τρόπο…
Olivier Kennedy, Communication Strategist