ΤΕΧΝΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ

Original price was: 23.00 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 18.40 €.

ISBN 9602098031
Διαστάσεις 17 × 24 cm
Εξώφυλλο

ΜΑΛΑΚΟ

Συγγραφέας

Εκδόσεις

Έτος έκδοσης

2004

Σελίδες

240

HM. Κυκλοφορίας

26-11-2004

Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών. Κατόπιν διαθεσιμότητας στον εκδότη.

-20%

ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδόσεις:ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδικός προϊόντος: 104056 Κατηγορία:

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια συλλογή των πρόσφατων ερευνητικών εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί από μέλη και συνεργάτες του Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης. Ο αναγνώστης θα βρει στο βιβλίο ενδιαφέρουσες αναλύσεις και αποτελέσματα για μια σειρά θεμάτων χρηματοοικονομικού, επιχειρηματικού, και κοινωνικού ενδιαφέροντος, που μπορούν να δώσουν το έναυσμα για περαιτέρω ανάλυση. Το βιβλίο απευθύνεται σε: Διοικητικά στελέχη, Χρηματοοικονομικούς αναλυτές, Οικονομολόγους, Τραπεζικά στελέχη, Στελέχη χρηματιστηριακών εταιρειών, Επενδυτές, Στελέχη τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, Κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, κ.ά.

Ο Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης είναι Καθηγητής και Αν. Κοσμήτορας της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Είναι επίσης Διευθυντής των Εργαστηρίων Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης, Ανάλυσης Δεδομένων και Πρόβλεψης του ίδιου Πολυτεχνείου και, από το 2012, Distinguished Research Professor στο Audencia Business School (Γαλλία). Στα πλαίσια της ερευνητικής του δραστηριότητας του έχουν απονεμηθεί πολλές διεθνείς τιμητικές διακρίσεις. Το 2018, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης τον ανακήρυξε Επίτιμο Διδάκτορα για το έργο του στην Πολυκριτήρια Ανάλυση και τις Χρηματοοικονομικές Αποφάσεις. Έχει πλούσιο συγγραφικό έργο, το οποίο περιλαμβάνει 95 βιβλία που έχουν εκδοθεί από ελληνικούς και διεθνείς εκδοτικούς οίκους και περισσότερες από 500 επιστημονικές εργασίες σε διεθνή έγκυρα περιοδικά, στους τομείς της επιχειρησιακής έρευνας, της διαχείρισης χρηματοοικονομικών κινδύνων, της πολυκριτήριας ανάλυσης και του χρηματοοικονομικού μάνατζμεντ –τομείς στους οποίους επικεντρώνονται τα βασικά ερευνητικά του ενδιαφέροντα.