Περιγραφή
Στις περισσότερες χώρες του κόσμου, τα παιδιά καλούνται να περάσουν 10.000 με 15.000 ώρες σε μαθησιακούς χώρους που ονομάζονται «σχολεία» και «σχολικές τάξεις». Κατά τη διάρκεια αυτής της σημαντικής περιόδου της ανάπτυξής τους, θα αλληλεπιδράσουν με τις οικογένειές τους και με πολλούς εκπαιδευτικούς και συνομηλίκους, καθώς και με ένα μεγάλο φάσμα μαθησιακής ύλης, και θα εκτεθούν σε πολλές διαφορετικές διδακτικές στρατηγικές. Επίσης, ολοένα και περισσότερο αλληλεπιδρούν με εικονικούς κόσμους μέσω υπολογιστών και μαθαίνουν μέσα από πολλαπλές πηγές από όλο τον κόσμο.
Προκειμένου αυτές οι εμπειρίες να οδηγήσουν σε αποτελεσματική μάθηση, είναι σημαντικό τα φυσικά και ψυχολογικά περιβάλλοντα που δημιουργούμε για τα παιδιά να είναι ασφαλή, ενδιαφέροντα και εκπαιδευτικά. Είναι, επίσης, ουσιαστικό να διασφαλίζουμε ότι όλα τα παιδιά μαθαίνουν πράγματι αυτό που αναμένεται να μάθουν, ότι η εκπαίδευσή τους συμβάλλει στην ενίσχυση της ποιότητας της ζωής τους, ότι επιτυγχάνουν μια ισορροπία μεταξύ ανεξαρτησίας και αλληλεξάρτησης, και ότι προετοιμάζονται να ζήσουν μια πλήρη και ικανοποιητική ζωή ως πολίτες και ως μέλη της κουλτούρας τους. Στο ταξίδι αυτό έχουν δικαίωμα να προσδοκούν ότι οι εκπαιδευτικοί θα εφαρμόσουν τις καλύτερες διαθέσιμες, επιστημονικά τεκμηριωμένες διδακτικές στρατηγικές. (από τον πρόλογο του βιβλίου)