Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ

Original price was: 17.90 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 16.11 €.

ISBN 9789606355455
Διαστάσεις 14 × 21 cm
Εξώφυλλο

ΜΑΛΑΚΟ

Συγγραφέας

Εκδόσεις

Έτος έκδοσης

2023

Σελίδες

368

Μετάφραση

Επιμέλεια

HM. Κυκλοφορίας

15-05-2023

Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών. Κατόπιν διαθεσιμότητας στον εκδότη.

-10%

MILES STEVEN
Μετάφραση:ΓΟΥΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Εκδόσεις:ΠΕΔΙΟ
Η ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ
Κωδικός προϊόντος: 069225 Κατηγορία: Ετικέτα:

Περιγραφή

Airbnb, ηλεκτρονικά παιχνίδια, δωμάτια απόδρασης, φαντασμαγορικές αθλητικές εκδηλώσεις: ο σύγχρονος καπιταλισμός δεν απαιτεί πλέον απλώς να καταναλώνουμε πράγματα, αλλά και να αγοράζουμε εμπειρίες. Το παρόν βιβλίο ασχολείται με τις κοινωνικές, πολιτισμικές και προσωπικές επιπτώσεις αυτής της αλλαγής.

Ο τεχνολογικά καθοδηγούμενος κόσμος στον οποίο ζούμε δεν έχει έρθει καθόλου πιο κοντά στην εξασφάλιση του ουτοπικού ιδεώδους μιας κοινωνίας της σχόλης. Αντίθετα, το κυνήγι της σχόλης είναι συχνά μια απόπειρα να ξεφύγουμε από την καθημερινότητά μας. Εξετάζοντας παραδείγματα όπως ο αθλητισμός, η αρχιτεκτονική, τα ταξίδια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Steven Miles διερευνά πώς η καταναλωτική κουλτούρα έχει αποικίσει τις «εμπειρίες», αποκαλύπτοντας τις ιδεολογικές και ψυχοκοινωνικές εντάσεις στον πυρήνα της «κοινωνίας της εμπειρίας».

Αυτή η πρώτη κριτική ανάλυση της οικονομίας της εμπειρίας φωτίζει την ολοένα και πιο επιδέξια διείσδυση του καπιταλισμού στην καθημερινή ζωή.

«Ένα βιβλίο που πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσουν όλοι όσοι θέλουν να κατανοήσουν τη φύση της κατανάλωσης
και της εμπειρίας στη σύγχρονη κοινωνία».
Garry Crawford, ένας από τους συγγραφείς του Video Games as Culture

«Ερευνώντας πίσω από τη ρητορική των καταναλωτικών επιλογών, ο Miles αποκαλύπτει πώς οι νέες μορφές καπιταλιστικής επιρροής καθορίζουν τις ψυχοκοινωνικές επιδράσεις της οικονομίας της εμπειρίας».
Craig Thompson, καθηγητής Μάρκετινγκ στην έδρα James R. McManus-Bascom
και στην έδρα Gilbert and Helen Churchill στο Wisconsin School of Business

«Μας παρασύρει σε ένα δυναμικό αναλυτικό ταξίδι το οποίο εκθέτει τις βασικές ιδεολογικές διαδικασίες που ορίζουν το ποιοι είμαστε ως πολίτες μιας κοινωνίας που καθοδηγείται από τον καταναλωτισμό».
Pauline Maclaran, καθηγήτρια Μάρκετινγκ και Έρευνας σε ζητήματα κατανάλωσης,
Royal Holloway University of London