ΣΥΓΧΡΟΝΟ MARKETING

Original price was: 37.10 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 31.54 €.

ISBN 9789603591528
Διαστάσεις 17 × 24 cm
Εξώφυλλο

ΜΑΛΑΚΟ

Συγγραφέας

,

Εκδόσεις

Έτος έκδοσης

2019

Σελίδες

532

HM. Κυκλοφορίας

01-01-2019

Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών. Κατόπιν διαθεσιμότητας στον εκδότη.

-15%

ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΣΑΜΑΝΤΑ ΕΙΡΗΝΗ
Εκδόσεις:ΜΠΕΝΟΥ
Κωδικός προϊόντος: 075376 Κατηγορία:

Περιγραφή

Είναι γεγονός ότι στα τελευταία χρόνια του εικοστού αιώνα έχουμε γίνει μάρτυρες αξιόλογων και ραγδαίων αλλαγών που αναφέρονται στον τρόπο της ζωής μας τόσο σε θεσμούς όσο και αξίες. Η πρόοδος της σύγχρονης τεχνολογίας, η διάδοση της επιστημονικής, οικονομικής και κάθε μορφής πληροφόρησης στον τομέα της λήψης αποφάσεων και η εξέταση των κοινωνικών δομών, αξιών, όπως επίσης και των θεσμών των βιομηχανοποιημένων εθνών, είναι σε όλους εμφανής. Μια σύγχρονη επιχείρηση χρειάζεται αναμφισβήτητα να αντιμετωπίσει τόσο τις εξωτερικές όσο και τις εσωτερικές αλλαγές του περιβάλλοντος, αλλά και εκείνες που έχουν σχέση με τον τρόπο ζωής και εργασίας των υπαλλήλων της.
Η στατική ή τελείως αντιδραστική επιχείρηση δύσκολα θα επιζήσει σε μια κοινωνία που συνεχώς μεταβάλλεται. Οι επιτυχίες του χθες μετρούν πολύ λίγο σε ένα περιβάλλον που απαιτεί, χρειάζεται και χρησιμοποιεί προϊόντα και υπηρεσίες που δεν ήταν προσιτά τον περασμένο μήνα ή χρόνο. Για να επιζήσουν οι οργανισμοί πρέπει να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα που να τους καθιστά ικανούς να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις αλλαγές. Οι οργανισμοί πρέπει συνεχώς να επανεξετάζουν τα προγράμματα Marketing που διαθέτουν, έτσι ώστε να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες που διαρκώς μεταβάλλονται.
Πρέπει να αποδεχθούμε το γεγονός ότι, για να επιτύχουν οι προσπάθειες που αποβλέπουν σε μια προγραμματισμένη αλλαγή, πρέπει να έχουν σαν πρώτιστο στόχο τη βελτίωση της “οργανωτικής υγείας”, την ικανότητα δηλαδή του επιχειρηματικού συστήματος, όχι μόνο να λειτουργεί αποτελεσματικά, αλλά και να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται σε ένα σύστημα που να λειτουργεί πληρέστερα. Η προσοχή στην “υγεία του οργανισμού” πρέπει να αποτελεί πρωταρχικό μέλημα κάθε διευθυντή Marketing που ενδιαφέρεται σοβαρά να φέρει καινοτομίες στο επιχειρηματικό περιβάλλον σήμερα.
Οι προσπάθειες για οργανωτική αλλαγή και εξέλιξη, τυπικά συνδέονται με μια ποικιλία από στόχους και ορολογίες. Μερικοί από τους πιο συνηθισμένους στόχους είναι η αυξημένη ή μεγαλύτερη απόδοση ανά προϊόν, η βελτίωση των κινήτρων και της συνεργασίας με τους πελάτες, η σαφέστερη επικοινωνία, η ελάττωση των “απουσιών” από την αγορά λόγω προβλημάτων Logistics ή με ορθολογικού προϋπολογισμού πωλήσεων , η ελάττωση των προστριβών με τους πελάτες και το μειωμένο ποσοστό κέρδους. Πολλοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι ο όρος οργανωτική ανάπτυξη (organizational marketing development, OMD) περιγράφει την πορεία πραγματοποίησης της αλλαγής. Αυτοί θεωρούν την οργανωτική ανάπτυξη σαν ένα καινούργιο τομέα της οργανωτικής θεωρίας που χρησιμοποιεί γνώσεις από την επιστήμη της συμπεριφοράς, με σκοπό να βοηθηθούν οι οργανισμοί στην προσαρμογή τους στην αλλαγή.
Σήμερα ιδιαίτερη σημασία οφείλεται να αποδίδεται στην επένδυση που πραγματοποιείται στο προσωπικό του marketing και των πωλήσεων. Πράγμα που σημαίνει καλύτερα αποτελέσματα. Οι πλέον φωτισμένες εταιρίες αυτό το μετράνε περισσότερο από την άποψη της συμβολής στα κέρδη απ’ ότι με τον όγκο των πωλήσεων ή τα έσοδα σε αξία. Με άλλα λόγια, λαμβάνουν υπόψιν τους την αξία μιας τοποθέτησης στην αγορά και το ποσό των χρημάτων που η εταιρία κερδίζει από αυτήν – συμπεριλαμβανομένου του ακαθάριστου περιθωρίου κέρδους απ’ όλες τις εκπτώσεις και παροχές, ει δυνατόν, προσαρμοσμένων στη συσκευασία, μεταφορά, ακόμη και το κόστος απογραφής και πιστώσεων.
Τα αποτελέσματα αυτά εξαρτώνται από την αποτελεσματικότητα και παραγωγικότητα του προσωπικού marketing. Η αποτελεσματικότητα αυτού του προσωπικού αποτελεί σε μεγάλο βαθμό μία λειτουργία των βαθμών ικανοτήτων τους, δηλ., πόσο καλά μπορούν να λειτουργήσουν κάθε φορά που βρίσκονται μπροστά στον πελάτη. Οι ικανότητες που εμπλέκονται είναι: ικανότητες στρατηγικής, ικανότητες παρουσίασης, διαπραγμάτευσης, ανάλυσης και επικοινωνίας, διαπροσωπικές ικανότητες και ικανότητες επίλυσης προβλημάτων. Πάρα πολύ σημαντική είναι η ικανότητα να υποστηρίζουν τα ζητήματα με βάση και το οικονομικό όφελος του πελάτη.
[…]
Π. Κυριαζόπουλος- Ειρ. Σαμαντά