ΓΡΑΦΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ME OPEN GL – Δ’ ΕΚΔΟΣΗ

Original price was: 98.75 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 79.00 €.

ISBN 9789604188956
Διαστάσεις 21 × 29 cm
Εξώφυλλο

ΣΚΛΗΡΟ

Συγγραφέας

, ,

Εκδόσεις

Έτος έκδοσης

2021

Σελίδες

912

Μετάφραση

Επιμέλεια

HM. Κυκλοφορίας

01-07-2021

Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών. Κατόπιν διαθεσιμότητας στον εκδότη.

-20%

BAKER PAULINE, HEARN DONALD, WARREN CARITHERS
Μετάφραση:ΣΙΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδόσεις:ΤΖΙΟΛΑ
Κωδικός προϊόντος: 067739 Κατηγορία: Ετικέτες: , ,

Περιγραφή

Τα γραφικά υπολογιστών παραμένουν ένα από τα πιο συναρπαστικά και ταχέως εξελισσόμενα πεδία της σύγχρονης τεχνολογίας. Από την πρώτη έκδοση αυτού του βιβλίου, τα γραφικά υπολογιστών έχουν καταστεί ένα τυπικό γνώρισμα στο λογισμικό εφαρμογών και στα υπολογιστικά συστήματα, γενικότερα. Οι μέθοδοι υπολογιστικών γραφικών τώρα πια εφαρμόζονται διαρκώς στη σχεδίαση των περισσότερων προϊόντων, στους προσομοιωτές κατάρτισης, στην παραγωγή μουσικών βίντεο και τηλεοπτικών διαφημίσεων, στις ταινίες, στην ανάλυση δεδομένων, στις επιστημονικές μελέτες, στις ιατρικές διαδικασίες, και σε πολλές άλλες εφαρμογές. Τώρα πια χρησιμοποιείται, ή βρίσκεται υπό ανάπτυξη, μια μεγάλη ποικιλία τεχνικών και συσκευών υλικού γι’ αυτές τις τόσο διαφορετικές περιοχές εφαρμογής των γραφικών. Μεγάλο μέρος της σημερινής έρευνας στα γραφικά υπολογιστών ασχολείται με τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας, του ρεαλισμού, και της ταχύτητας της παραγωγής των εικόνων. Οι δυσκολίες που περιλαμβάνονται στη ρεαλιστική απόδοση πολύπλοκων υλικών, όπως μαλλιά, ρούχα και υγρά, οδηγούν την έρευνα σε αυτούς τους τομείς, ενώ η επεξεργασία εικόνων, η προσομοίωση κίνησης και η αναπαράσταση επιφανειών, συνεχίζουν να αποτελούν δημοφιλείς τομείς έρευνας. Η διαθεσιμότητα εξελιγμένου υλικού γραφικών ως προϊόντα ευρείας χρήσης σημαίνει ότι ουσιαστικά οποιοσδήποτε υπολογιστής είναι ικανός να παράγει εικόνες εξαιρετικής ποιότητας, ενώ η χρήση προγραμματιζόμενων μονάδων επεξεργασίας γραφικών αποτελεί τομέα έρευνας αυξανόμενου ενδιαφέροντος και παραγωγικότητας.

Περιέχει: Μια Επισκόπηση των Υπολογιστικών Γραφικών – Υλικό Υπολογιστικών Γραφικών – Λογισμικό Υπολογιστικών Γραφικών – Θεμελιακά Στοιχεία Εξόδου Γραφικών – Ιδιότητες των Θεμελιακών Στοιχείων των Γραφικών – Αλγόριθμοι Υλοποίησης Ιδιοτήτων και Θεμελιακών Στοιχείων των Γραφικών – Δισδιάστατοι Γεωμετρικοί Μετασχηματισμοί – Δισδιάστατη Θέαση – Τρισδιάστατοι Γεωμετρικοί Μετασχηματισμοί – Τρισδιάστατη Θέαση – Ιεραρχική Μοντελοποίηση – Προσομοίωση Κίνησης στον Υπολογιστή – Περιγραφές Τρισδιάστατων Αντικειμένων – Περιγραφές Εύκαμπτων Καμπύλων – Περιγραφές Άλλων Τρισδιάστατων Αντικειμένων – Μέθοδοι Εντοπισμού Ορατών Επιφανειών – Μοντέλα Φωτισμού και Μέθοδοι Απόδοσης Επιφανειών – Μετασχηματισμός Υφής και Μέθοδοι Λεπτομέρειας Επιφανειών – Χρωματικά Μοντέλα και Έγχρωμες Εφαρμογές – Αλληλεπιδραστικές Μέθοδοι Εισόδου και Γραφικές Διεπαφές Χρήστη – Ολικός Φωτισμός – Προγραμματιζόμενο Υλικό (Programmable Shaders) – Αλγοριθμική Μοντελοποίηση – Οπτικοποίηση Συνόλων Δεδομένων – Μαθηματικά για Γραφικά Υπολογιστών – Μορφότυποι Αρχείων Γραφικών – Ο Κόσμος της OpenGL – Βιβλιογραφία – Λεξικό όρων – Ευρετήριο όρων – Ευρετήριο συναρτήσεων της OpenGL