Περιγραφή
Αυτό το διδακτικό σύγγραμμα έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να αναπτύσσει τις υψίστης σημασίας δεξιότητες δι απραγμάτευσης και επίλυσης διαφορών που είναι απαραίτητες για την επιτυχία σε ένα όλο και πιο πολύ πλοκο, παγκοσμιοποιημένο και ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Η άριστη γνώση των τεχνικών διαπραγμάτευσης και επίλυσης διαφορών απαιτεί κατανόηση των εννοιών και διαδικασιών, εμπειρία στη χρήση τους και ανατροφοδότηση για την αναγνώριση τόσο των δυνατών ση μείων όσο και αυτών που χρήζουν βελτίωσης. Το παρόν βιβλίο, ως νεότερη και βελτιωμένη έκδοση, καλύ πτει ευρύτατα τις αρχές αυτές, προσφέροντας πλουσιότερο υποστηρικτικό υλικό με τη μορφή αξιολογή σεων και βιωματικών εργασιών, οι οποίες διευκολύνουν την εφαρμογή των τεχνικών διαπραγμάτευσης σε ποικίλες καθημερινές πραγματικές περιστάσεις.
Οργάνωση θεμάτων
Μέρος 1: Οι βάσεις της διαπραγμάτευσης και της επίλυσης διαφορών
Στο Μέρος 1 παρουσιάζονται οι αρχές και η ορολογία που χρησιμοποιούνται στη διαπραγμάτευση, καλύ πτεται η γενική, συνολική διαδικασία διαπραγμάτευσης και παρέχεται το θεωρητικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο θα στηριχθούν οι φοιτητές.
Μέρος 11: Διαδικασίες διαπραγμάτευσης
Στο Μέρος 11 εξετάζονται οι ενοποιητικές και οι επιμεριστικές προσεγγίσεις στη διαπραγμάτευση, όπως επίσης και οι βασικές μέθοδοι επίλυσης διαφορών είτε ατομικά είτε με τη βοήθεια ενός τρίτου μέρους.
Μέρος ΙΙΙ: Διαπροσωπικά συγκειμενικά χαρακτηριστικά
Στο Μέρος ΙΙΙ εξερευνάται ο τρόπος με τον οποίο οι διαδικασίες διαπραγμάτευσης και η επίλυση συγκρού σεων/διαφορών επηρεάζονται από τα εμπλεκόμενα άτομα, από τη σχέση μεταξύ τους (διαπροσωπικές δι εργασίες) και από το πλαίσιο στο οποίο λαμβάνει χώρα η διαπραγμάτευση.
Μέρος IV: Εφαρμογές διαπραγμάτευσης και επίλυσης διαιφορών
Το Μέρος Ιν καλύπτει ευρέως τις ευκαιρίες εφαρμογής της διαπραγμάτευσης και της επίλυσης διαφορών. Επίσης, παρουσιάζεται η αποτελεσματική εφαρμογή των στρατηγικών και των τεχνικών σε επαγγελματικές και ιδιωτικές περιστάσεις, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής των διαπραγματευτικών δεξιοτήτων με την ιδιότητα του εργαζομένου (π.χ. διαπραγμάτευση των όρων και των προϋποθέσεων εργασίας και δια-πραγμάτευση εκ μέρους του εργοδότη), με την ιδιότητα του καταναλωτή ή του ιδιοκτήτη μιας μικρής επιχεί ρησης (π.χ. διαπραγματεύσεις που περιλαμβάνουν την αγορά ή πώληση ενός αυτοκίνητου, διαπραγματεύ σεις ακινήτων) και με την ιδιότητα του ατόμου που προσπαθεί να κατακτήσει την επιτυχία και να εξισορρο πήσει πολλαπλούς προσωπικούς και επαγγελματικούς ρόλους, τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον.
Περιέχει: Πρόλογος – Εισαγωγή – Η Γλώσσα των Διαπραγματεύσεων – Διανεμητικές Διαπραγματεύσεις – Ενοποιητικές Διαπραγματεύσεις – Συγκρούσεις και Επίλυση Διαφορών – Η Αυτεπίγνωση και ο Αντίκτυπός της στις Διαπραγματεύσεις – Η Επικοινωνία στις Διαπραγματεύσεις – Ο Ρόλος και η Σημασία της Πειθούς στις Διαπραγματεύσεις – Η Φύση των Σχέσεων στις Διαπραγματεύσεις και η Επίλυση Διαφορών – Διεθνείς Διαπραγματεύσεις – Ομαδικές και Πολυμερείς Διαπραγματεύσεις – Διαπραγματεύσεις στον Εργασιακό Χώρο – Διαπραγματεύσεις Αγοράς ή Πώλησης Αυτοκινήτων – Διαπραγμάτευση Ακινήτων με Σκοπό τη Στέγαση ή την Εμπορική Χρήση – Διαπραγματεύσεις για το Μέλλον – Διαπραγμάτευση με Εργατικά Σωματεία – Βιογραφικά Σημειώματα & Συνοδευτικές Επιστολές – Ευρετήριο Όρων