ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ, Γ’ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

4.00 

ISBN 9600614555
Διαστάσεις 21 × 29 cm
Εξώφυλλο

ΜΑΛΑΚΟ

Συγγραφέας

, , ,

Εκδόσεις

Σελίδες

165

Επιμέλεια

HM. Κυκλοφορίας

01-09-2009

Αποστολή εντός 2-5 εργάσιμων ημερών. Κατόπιν διαθεσιμότητας στον εκδότη.

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
Εκδόσεις:ΟΕΔΒ (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ) - ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
Κωδικός προϊόντος: 002012 Κατηγορία:

Περιγραφή

Πρόλογος

Το μάθημα Αρχιτεκτονικό Σχέδιο της Γ’ Λυκείου και τα βιβλία για το μαθητή και τον καθηγητή, που το συνοδεύουν, είναι συνέχεια του μαθήματος Γραμμικό Σχέδιο της Β’ Λυκείου.
Με τα Προγράμματα Σπουδών που συντάχθηκαν για τα παραπάνω μαθήματα, καθώς και για το Τεχνικό Σχέδιο, με τα βιβλία για το μαθητή και για τον καθηγητή, με επιμορφωτικά σεμινάρια για τους διδάσκοντες, με τη μέριμνα να εισαχθεί ειδική αίθουσα Σχεδίου με κατάλληλες προδιαγραφές στους νέους Πίνακες Κτιριολογικών Προγραμμάτων των σχολείων, ελπίζουμε ότι θα ολοκληρωθεί με πληρότητα η γνώση του “Γραμμικού Σχεδίου”, σε όλες τις μορφές του, στο Ενιαίο Λύκειο.
Άλλωστε, με τις ενέργειες αυτές το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ανταποκρινόμενο στο αίτημα πολλών γονέων και μαθητών, πραγματοποιεί μια διπλή απόφασή του:
Πρώτον, να προσφέρει σε όλους, ανεξαιρέτως, τους μαθητές και τις μαθήτριες που θα επιλέξουν τα παραπάνω μαθήματα την ικανοποίηση, τη χαρά και την αίσθηση δημιουργικότητας που δίνει πάντα η απόκτηση γνώσης ενός εκφραστικού μέσου “αλλιώτικου” από την παραδοσιακή γλώσσα του γραπτού και του προφορικού λόγου. Ήδη, από το προηγούμενο έτος, προσπαθήσαμε να φανερώσουμε, πέρα από τη χρησιμότητά της, και τη βαθύτερη ουσία αυτής της γνώσης. Με την πειθαρχία αλλά και την επινοητικότητα, με τη συμμόρφωση στους συμβατικούς κανόνες σχεδίασης, την ακρίβεια, τη σαφήνεια αλλά και την εκφραστικότητα και τη δημιουργικότητα, όλα βασικά χαρακτηριστικά στην εκμάθησή του το Σχέδιο αποτελεί μια βαθύτατη, ολοκληρωμένη εκφραστική διαδικασία, μια άκρως απαιτητική αλλά και γοητευτική γλώσσα, με την οποία το άτομο εκφράζει τα διανοήματά του σε έναν ορισμένο όσο και πλατύ τομέα της ανθρώπινης δημιουργίας, που συμπεριλαμβάνει οτιδήποτε κατασκευάζεται στο χώρο που μας περιβάλλει.
Δεύτερον, να δώσει ένα σημαντικό εφόδιο στους μαθητές και στις μαθήτριες που σκοπεύουν να συνεχίσουν σπουδές στις αντίστοιχες Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ, και φιλοδοξούν να ασχοληθούν στο μέλλον με όλες τις σχετιζόμενες με το Σχέδιο επιστήμες.

Οι συντελεστές του βιβλίου αυτού το παραδίδουν στην εποικοδομητική κριτική των διδασκόντων και των διδασκομένων.

Η Συντονίστρια
Φθινόπωρο 1999